Темрява. Раптом загоряється лампа. Камера, що рухається, проїжджає в двері, що відкриваються. Вмикається одна лампа. Наплив об'єктива на гральний стіл. Стіл поділений на 13 секторів, розфарбованих у різні кольори. Голос диктора за кадром називає вартість кожного сектору...
Усе це - елітарне казино і за сумісництвом інтелектуальний клуб Москви "Що? Де? Коли?", що розміщується в Нескушному саду... Ігри там завжди викликають бурю емоцій у глядачів, що сидять біля телеекранів. Багато хто думає, що вони могли б так само і не гірше.
У Кіровоградської молоді така можливість є. Тільки обстановка трохи інша. Найчастіше відсутні відеокамери, а у великий зал бібліотеки або клубу приходять веселі усміхнені молоді люди, що давно стали друзями. Снують організатори, роблячи останні приготування. Потім ведучі повідомляють: "Шановні знавці, ми раді вітати вас на грі "Що? Де? Коли?" "Кубок "Вибори - 2006". Ведучі - Талашкевич Вікторія та Флоренко Андрій, капітан команди „Маздай-Н.К.Х."".
Останнім часом інтелектуальні ігри набувають все більшої популярності в Кіровограді. Щотижневі змагання збирають близько 100 прихильників цих змагань. До того ж жоден не залишається осторонь, беруть участь усі. Але вперше Інститут соціокультурного менеджменту (ІСКМ) вирішив використати гру з «Що? Де? Коли», як інструмент у реалізації проекту з метою підвищити зацікавленість молоді у аналізі партійних передвиборчих програм. Так був розроблений спеціальний пакет питань для гри, в якій взяли участь як досвідчені команди, так і новачки.
ІСКМ вже має досвід реалізації проекту кластер ним методом. Минулого року було реалізовано проект «Інтеграція місцевих спільнот" разом з організаціями Миколаєва та Дніпропетровська. І хоч інтелектуальні гра це невеликий елемент, але можна сказати, що ексклюзивний досвід кластеру користується попитом і має майбутнє.
* - НДО-Інформ №1 (35), 2006

Профілактичною кампанією «Я говорю алкоголю – ні!», що була реалізована за сприяння ІСКМ, ми намагалися змінити ставлення підлітків до вживання алкогольних напоїв. Наша організація прагнула продемонструвати підліткам і молоді можливість відпочивати і без алкоголю.
Бліц-опитування здійснювалось на центральній площі міста Кіровограда. За допомогою спеціально розроблених анкет волонтери проекту дізнавалися, що ж все-таки населення міста Кіровограда знає про проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями. Виявилось – майже нічого. Навіть родини, в яких є діти з вадами здоров’я, мало що знають про організації, які займаються такими питаннями, досить важко йдуть на будь-який контакт. Люди замикаються у своєму горі, а потім скаржаться, що їм ніхто не допомагає. Мабуть все-таки варто говорити, щоб тебе почули, діяти, щоб тебе побачили.




