Кропивницький, Україна adm.iscm@gmail.com

Розвиток благодійності та фандрейзинг для НДО

Editor's Choice

Часто трапляється, що проекти, які, на вашу думку, є такими грандіозними та приносять стільки користі, не отримують фінансування донора. Чому? Спробуємо розібратися.

Пропонуємо декілька порад для збільшення шансів отримання позитивної відповіді від донора.

Перш, ніж звертатися будь-куди з проектом, уважно прочитайте рекомендації щодо пріоритетів діяльності даного конкретного донора. Причина відмови номер один не має ніякого відношення до ваших навичок у складанні заявок на одержання фінансування. Ви просто звернулися не за адресою.

Причина номер два – у проекті присутні декілька різних цілей. Пам’ятайте: фундаментальні принципи проектування передбачають, що мета проекту має описувати тип і рамки передбачуваного успіху (позитивні зміни), і акцентує увагу на впливі, який буде здійснено на індивідуальних реципієнтів, або на суспільні інститути, або ж на суспільство в цілому. Але вкажіть тільки щось одне з переліченого! Бажання ощасливити все людство відразу і глобальні проекти, що ставлять на меті змінити щось докорінно в національному масштабі, рідко знаходять підтримку та розуміння в місцевого донора. Якою гарною не була б ідея, проект має бути реалістичним. Донори, врешті, зацікавлені, щоб проект вчасно і благополучно було завершено з найкращими результатами. Отож, реалістичність і обґрунтованість ваших ідей – не остання справа.

Editor's Choice

В ідеалі, будь-яка діяльність має бути організованою, раціональною, спрямованою на позитивний результат, а отже, планованою. Таким чином, плануванню підлягає й діяльність організації із залучення ресурсів. Але перед плануванням організація повинна розробити документ, який має містити наступне.

Мета. У формулюванні мети необхідно максимально пояснити суть існування вашої організації.

Місія. Місія повинна мітити чіткі, вимірювальні і мотиваційні цілі. Це – досяжна довготривала ціль.

Стратегія. В стратегії визначається підхід, який ваша організація застосує для досягнення своєї мети.

Стратегічний план. В стратегічному плані описується, яким чином ви збираєтесь реалізувати вашу стратегію.

Виходячи зі своїх програмних завдань, організація та її керівні органи приймають рішення, розробляють або ініціюють програми та проекти. Недостатнє планування заважає успіху в реалізації завдань чи мети організації; надмірне планування призводить до інертності в діяльності із залучення ресурсів, гальмування ініціативи і творчих методів, а також до бюрократизації організації, що збільшує вторинні видатки організації. Ефективне планування, мобілізуючи всі ресурси, заохочує обачливий ризик, дозволяє його мінімізувати. Це допомагає організації скористатися кожною нагодою, щоб просуватися до мети.

Editor's Choice

Можливість фінансової підтримки інших фізичних осіб – одна із тих тем, які постійно

торкаються нас, оскільки дуже часто трапляються ситуації із захворюваннями дітей,

дорослих. Лікування, як правило, потребує значних фінансових витрат, яких родина хворого

не має. Але не завжди родина чи фізичні особи, які перераховують кошти, знають про

податкові наслідки допомоги.

Editor's Choice

Податок на прибуток підприємств

Оподаткування доходів неприбуткових установ та організацій регулюється ст.. 157 ПКУ.

Ця стаття застосовується до неприбуткових установ та організацій, зареєстрованих згідно з вимогами законодавства та внесених органами державної податкової служби в установленому порядку до Реєстру неприбуткових організацій та установ.

При включенні до Реєстру неприбуткових організацій благодійним організаціям присвоюється код (0005) - благодійні фонди (організації), створені у порядку, визначеному законом для провадження благодійної діяльності (Наказ ДПА України від 24.01.2011, № 37 "Про затвердження Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій").

Editor's Choice

 

Корпоративне спонсорство можна визначити як діяльність НДО, в процесі якої встановлюються такі відносини з прибутковим сектором, при яких бізнес структури добровільно здійснюють підтримку у вигляді фінансових, людських, матеріальних ресурсів для реалізації місії громадської організації.

Корпоративне спонсорство включає в себе два етапи: підготовчий та основний.

На підготовчому етапі громадська організація:

• формує психологічну готовність бізнесменів до співпраці з НДО;

• аналізує внутрішні потреби своєї організації;

• аналізує можливості потенційних спонсорів;

• формулює конкретні завдання й складає план;

• використовує різні методи звертання до потенційного спонсора.

Формування психологічної готовності підприємця до співробітництва з організаціями громадянського суспільства. Без психологічної готовності підприємців до співробітництва з організаціями третього сектору корпоративне спонсорство неможливо.

Сторінка 2 із 7