- Оксана Набока
- Розвиток благодійності та фандрейзинг для НДО
- Read Time: 1 min
- Перегляди: 15214
Часто трапляється, що проекти, які, на вашу думку, є такими грандіозними та приносять стільки користі, не отримують фінансування донора. Чому? Спробуємо розібратися.
Пропонуємо декілька порад для збільшення шансів отримання позитивної відповіді від донора.
Перш, ніж звертатися будь-куди з проектом, уважно прочитайте рекомендації щодо пріоритетів діяльності даного конкретного донора. Причина відмови номер один не має ніякого відношення до ваших навичок у складанні заявок на одержання фінансування. Ви просто звернулися не за адресою.
Причина номер два – у проекті присутні декілька різних цілей. Пам’ятайте: фундаментальні принципи проектування передбачають, що мета проекту має описувати тип і рамки передбачуваного успіху (позитивні зміни), і акцентує увагу на впливі, який буде здійснено на індивідуальних реципієнтів, або на суспільні інститути, або ж на суспільство в цілому. Але вкажіть тільки щось одне з переліченого! Бажання ощасливити все людство відразу і глобальні проекти, що ставлять на меті змінити щось докорінно в національному масштабі, рідко знаходять підтримку та розуміння в місцевого донора. Якою гарною не була б ідея, проект має бути реалістичним. Донори, врешті, зацікавлені, щоб проект вчасно і благополучно було завершено з найкращими результатами. Отож, реалістичність і обґрунтованість ваших ідей – не остання справа.