Установивши міцні стосунки всередині своєї громади, місцевий парк може тепер бути мобілізований як "мостобудівник". Щ нові мости слугуватимуть з'єднанню місцевого парку та його партнерів у районі з широким спектром ресурсів, розташованих за межами громади.
Одним із перших мостів, які слід навести або принаймні зміцнити, є стосунки місцевого парку зі своїм вищим керівництвом. Особливо у великих містах місцеві парки, що звертаються до керівництва свого відомства з пропозиціями, які демонструють широку підтримку громад, мають значно більше шансів на збільшення ресурсів, придатних для їхньої роботи.
Але навіть за межами своїх відомств і структур парки можуть привернути істотні зовнішні інституційні зацікавлення та ресурси:
• Парки часто здатні привернути громадський сектор і філантропічну підтримку для діяльності, спонсорованої ними й спрямованої на молодь, людей похилого віку та інших "витіснених" членів громади.
• Великі мистецькі організації і навіть музеї почали пошуки шляхів до використання місцевих парків як організаторів і господарів заходів, що привернуть учасників далеко з-за меж громади.
• Творче використання парків для проведення фестивалів, ярмарків, виставок, концертів та інших заходів може допомогти зробити громаду місцем паломництва туристів із-за меж громади і місцевих мешканців.
Коротше кажучи, належно мобілізований місцевий парк може діяти, як потужний магніт для залучення зовнішніх ресурсів. Якщо таке відбувається, громада з міцними зв'язками між її членами може спрямувати ці нові ресурси на найбільш ефективні справи в своїй розбудові.
* – джерело: Джон П. Кретцманн, Джон Л.Макнайт “Розбудова громад за рахунок внутрішніх ресурсів. Шлях до відкриття й мобілізації ресурсів громади”, Київ, 2006 рік
Інститут розвитку внутрішніх ресурсів громади Інститут вивчення політики Північно-Західний університет (переклад на українську мову – Оксана Іванюк та Сергій Іванюк, керівник проекту з перекладу та видання книги – Юрій Третяк, виконавчий директор асоціації агенцій регіонального розвитку України) Розміщення матеріалу дозволено Асоціацією агенцій регіонального розвитку України.

Профілактичною кампанією «Я говорю алкоголю – ні!», що була реалізована за сприяння ІСКМ, ми намагалися змінити ставлення підлітків до вживання алкогольних напоїв. Наша організація прагнула продемонструвати підліткам і молоді можливість відпочивати і без алкоголю.
Бліц-опитування здійснювалось на центральній площі міста Кіровограда. За допомогою спеціально розроблених анкет волонтери проекту дізнавалися, що ж все-таки населення міста Кіровограда знає про проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями. Виявилось – майже нічого. Навіть родини, в яких є діти з вадами здоров’я, мало що знають про організації, які займаються такими питаннями, досить важко йдуть на будь-який контакт. Люди замикаються у своєму горі, а потім скаржаться, що їм ніхто не допомагає. Мабуть все-таки варто говорити, щоб тебе почули, діяти, щоб тебе побачили.




