Сьогодні ми маємо переосмислити сутність культури в цілому. Вважаєте, що культура це лише сукупність матеріальних та духовних цінностей, створених людством протягом його історії?! Ні, сучасна культура це можливість для розвитку «тут і тепер», вона вражає, надихає, оживляє.
Чому б не наситити культуру креативом, а саме креативними індустріями?! Саме за пошуком нових ідей, поглядів було проведено «Форум креативних індустрій» - чотириденний захід відкриття нових можливостей, зародження нових ідей, взаємозбагачення в різних напрямках культури. Форум креативних індустрій, організаторами якого стали Олег Жовтанецький та Надія Чуба, який проходив у м. Львів з 15 по 18 вересня 2016 року. Захід став однією зі складових частин Форуму видавців.
Форум став майданчиком для обміну досвідом, ідеями, знаннями і технологіями.
Спікерами стали провідні спеціалісти сфери культури, розвитку громад, арт-бізнесу. Майже у кожному виступі лунала спільна теза - «для успіху в розвитку культури та громад потрібні компетентні й активні люди, які з відповідальністю ставитимуться до цього процесу». Акцентувалася увага на нових шляхах і векторах розвитку культури в Україні та за її межами.
Одним із спікерів форуму став директор Інституту соціокультурного менеджменту - Лев Абрамов, який виступав у якості експерта на тематичній сесії «Як розвиток культурних індустрій сприяє розвитку громад». У своєму виступі Лев Абрамов розповів про сутність розвитку громад. Виходячи з виступу, розвиток громади полягає у розвитку людей, їх соціального капіталу, взаємодовіри та відповідальності. Розвиток культури напряму залежить від активності громади. Гарною платформою синергії культури та громади є Центр місцевої активності.
Окрім культури та громади, на форумі піднімалися питання взаємодії культури і бізнесу. Зокрема, було обговорено межі культури у бізнесі і бізнесу у культурі або, що таке креативні індустрії. Поєднання культури і бізнесу висвітлюється у феномені - креативна економіка як можливість використанням різних засобів та інструментів бізнесу у сфері культури. Але все ж таки, така взаємодія відкриває нові шляхи творчого самовираження та інвестицій у сферу культури.
Отже, живі дискусії, обмін досвідом, переосмислення культури, нові ідеї – це «Форум креативних індустрій».

Профілактичною кампанією «Я говорю алкоголю – ні!», що була реалізована за сприяння ІСКМ, ми намагалися змінити ставлення підлітків до вживання алкогольних напоїв. Наша організація прагнула продемонструвати підліткам і молоді можливість відпочивати і без алкоголю.
Бліц-опитування здійснювалось на центральній площі міста Кіровограда. За допомогою спеціально розроблених анкет волонтери проекту дізнавалися, що ж все-таки населення міста Кіровограда знає про проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями. Виявилось – майже нічого. Навіть родини, в яких є діти з вадами здоров’я, мало що знають про організації, які займаються такими питаннями, досить важко йдуть на будь-який контакт. Люди замикаються у своєму горі, а потім скаржаться, що їм ніхто не допомагає. Мабуть все-таки варто говорити, щоб тебе почули, діяти, щоб тебе побачили.




