Фандрейзинг – це також інформація щодо успішного переконання інших у тому, що діяльність вашої організації є цінною і заслуговує на увагу. Успішність залучення коштів включає процедуру мотивування людей на здійснення добрих справ і надання їм можливості вкласти свій час, гроші та інтерес у діяльність організації на основі довіри до вас. Вам потрібно переконати своїх потенційних спонсорів та суспільство у корисності й необхідності справи, на яку ви просите гроші.
Фандрейзинг як галузь знання вчить, що в центрі всього процесу перебуває людина (фандрейзер) – від її компетентності , енергії, здатності встановлення особистих відносин залежить успішність залучення ресурсів для реалізації проектів. Людина працює в команді однодумців. Всі члени організації повинні робити свій внесок у фандрейзинг. Навіть успішні зв’язки, які встановилися в процесі фандрейзингу, можуть обірватися на завершальній стадії, якщо колектив організації та її керівництво не «перейнялися» цими досягненнями й не відчули своєї персональної відповідальності за досягнення успіху.
Під час спілкування з потенційним донором треба вміти вигідно представити свою організацію. Треба добре знати інтереси й проблеми своєї цільової групи (тобто тих людей, тієї соціальної групи, заради якої реалізуються ваші проекти). Багато чого залежить від компетентності самого фандрейзера, від глибини знання проблеми, а також від того, наскільки добре він обізнаний про запити й інтереси тих людей, заради яких організація прагне реалізувати конкретний проект, наскільки він демонструє свою особисту зацікавленість в проекті та переконаність у його необхідності та корисності. Найбільш небезпечна помилка фандрейзера – це дати відчути потенційному донору свою зацікавленість у його грошах більше, ніж у реалізації тих ідей, для яких він залучає ресурси.
За матеріалами Західноукраїнського ресурсного центру
Навчальний посібник «Фандрейзинг»
Львів, 2010
Зоряна Стоцько

Профілактичною кампанією «Я говорю алкоголю – ні!», що була реалізована за сприяння ІСКМ, ми намагалися змінити ставлення підлітків до вживання алкогольних напоїв. Наша організація прагнула продемонструвати підліткам і молоді можливість відпочивати і без алкоголю.
Бліц-опитування здійснювалось на центральній площі міста Кіровограда. За допомогою спеціально розроблених анкет волонтери проекту дізнавалися, що ж все-таки населення міста Кіровограда знає про проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями. Виявилось – майже нічого. Навіть родини, в яких є діти з вадами здоров’я, мало що знають про організації, які займаються такими питаннями, досить важко йдуть на будь-який контакт. Люди замикаються у своєму горі, а потім скаржаться, що їм ніхто не допомагає. Мабуть все-таки варто говорити, щоб тебе почули, діяти, щоб тебе побачили.




