ББК 60.5
УДК 316.4
Азарова Т.В., Абрамов Л.К. Теорія та методика корпоративного спонсорства. – Кіровоград: ЦПТІ, 2003. – 124с.
У виданні поставлено акцент на психологічних та методичних аспектах взаємодії НДО та бізнесу. Структурно видання складається з двох частин: теорії корпоративного спонсорства та його методики. Дещо окремо стоїть третя частина, яка написана волонтерами Корпусу Мира США в Україні Дуейном та Моллі Норріс, вона містить практичні поради для НДО з урахуванням поглядів бізнесу на корпоративне спонсорство. Ми маємо надію, що це видання стане корисним лідерам та персоналу НДО в нелегкому процесі пошуку ресурсів, необхідних для реалізації місії їх організацій.
Посібник можна завантажити за посиланням: Теорія та методика корпоративного спонсорства,2001 або https://sites.google.com/site/iscmngoua/vidanna-iskm-ta-cpti

ББК 60.56
ББК 60.56
ББК 60.56
26 березня нам належить вперше обирати свою майбутню владу лише на партійній основі. І складність ситуації полягає не тільки в тому, що кількість і розмаїття партій може загнати в глухий кут навіть обізнаних у політиці громадян, а й тому, що більшість з них маловідомі і не мають за своїми плечима ні авторитету, ні конкретних справ, лише полум’яні заклики та програми партій, в яких пропонують свій погляд на майбутнє для своїх виборців. Але як пересічному громадянинові розібратися, яка з програм є справді продуманим планом дій, що змінить його життя на краще, а яка - вдалий PR-хід? Президент Кіровоградського об’єднання громадян „ Інститут соціокультурного менеджменту” Лев Абрамов пропонує скористатися під час оцінки програм деякими простими порадами. 



