ББК 60.56
УДК 324
Азарова Т.В., Абрамов Л.К. Стратегія неполітичної громадської організації під час передвиборчої кампанії. – Кіровоград: ЦПТІ, 2001.– 120 с.
Це видання присвячено тим громадським організаціям, які мають намір адвокувати свої інтереси,оскільки передвиборча кампанія дає для цього унікальний шанс. Під час передвиборчої кампанії значні ресурси зосереджуються в політичній сфері. Все це не може не впливати на громадський сектор, тому цей період потребує особливої уваги з боку менеджменту громадських організацій.
Посібник можна завантажити за посиланням: Стратегія неполітичної громадської організації під час передвиборчої кампанії, 2001 або https://sites.google.com/site/iscmngoua/vidanna-iskm-ta-cpti

ББК 60.5
ББК 60.56
ББК 60.56
26 березня нам належить вперше обирати свою майбутню владу лише на партійній основі. І складність ситуації полягає не тільки в тому, що кількість і розмаїття партій може загнати в глухий кут навіть обізнаних у політиці громадян, а й тому, що більшість з них маловідомі і не мають за своїми плечима ні авторитету, ні конкретних справ, лише полум’яні заклики та програми партій, в яких пропонують свій погляд на майбутнє для своїх виборців. Але як пересічному громадянинові розібратися, яка з програм є справді продуманим планом дій, що змінить його життя на краще, а яка - вдалий PR-хід? Президент Кіровоградського об’єднання громадян „ Інститут соціокультурного менеджменту” Лев Абрамов пропонує скористатися під час оцінки програм деякими простими порадами. 



