Мистецтво бути першими
- Оксана Набока
- Read Time: 1 min
- Перегляди: 1152
Зв’язки з громадськістю (PR) є невід’ємною частиною ефективного управління будь-якої організації. PR – це насамперед відносини, ефективне спілкування з ключовими групами, з якими встановлюється гармонійний зв'язок, від чого залежить успіх функціонування організації.
Тому, для покращення PR - діяльності, зокрема – збільшення присутності у медіа, а також майбутньої позиції як громадської організації, що працює на рівні всієї України (у сфері соціокультурного розвитку місцевих громад), при цьому зміцнюючи свою репутацію провідної ГО Кіровоградщини, 28 – 29 квітня 2011 року в рамках ваучеру з інституційного розвитку наданого програмою UNITER для працівників Інституту соціокультурного менеджменту (ІСКМ) було проведено PR – консультацію керівником проектів Молодіжного центру«Медіа-М» Станіславом Шумлянським.


Єдиним центром культури на селі все ще залишаються комунальні заклади створені за радянських часів: будинки культури, клуби, бібліотеки. Те, що суспільство змінилося ні в кого не викликає сумнівів. Сьогодні необхідно шукати нових видів та форм діяльності цих закладів культури, щоб вони відповідали потребам громадян.
Вже 12 років поспіль бюлетень «НДО-Інформ» продовжує висвітлювати громадське життя у напрямку об’єднання зусиль закладів культури та громадських організацій для вирішення соціальних проблем.



