Кропивницький, Україна adm.iscm@gmail.com

Новини

Editor's Choice

Можливо, ця інформація є цікавою тільки для нас. Але пропрацювавши 10 років ми б хотіли, щоб ця інформація була доступна не лише нам, але і нашому соціальному оточенню.

1.  Організація офіційно зареєстрована 2001 році.

2. Основні напрямки роботи – освітній, інформаційний та дослідницький.

Editor's Choice

 

 

Сьогодні  Інституту соціокультурного менеджменту виповнилось 10 років з дня заснування. За роки роботи було багато досягнень, та головні ще по переду!

Ми дякуємо всім партнерам і друзям за підтримку та плідну співпрацю. Для нас ці 10 років стали цікавим та напруженим періодом. А наскільки він став корисним для суспільства судити не нам, а вам шановні друзі. Тож пропонуємо вашій увазі звіт за 10 років, де коротко описана десятирічна діяльність і основні напрямки роботи.

Звіт ІСКМ (2001-2011)_ukr

Звіт ІСКМ (2001-2011)_en

Editor's Choice

 

10-11 листопада в місті Чернігів відбувся тренінг "Кампанія адвокасі: план дій" у рамках проекту Інституту розвитку глобального суспільства (м. Київ) "Впроваджуємо зміни громадою". Даний захід пройшов завдяки проекту Інституту соціокультурного менеджменту (м. Кіровоград) "Підтримка процесу розвитку осередків громадської активності на базі закладів культури" за підтримки Антикризової гуманітарної програми Міжнародного фонду "Відродження".

Editor's Choice

Депутати Городнянської міської ради та громадські активісти Городнянщини прийняли активну участь у круглому столі „Депутати Городнянської міської ради. Від слова до справи?”, який провів Центр «Доброчин» 11 листопада 2011 року.

Учасники обговорили реалії депутатської діяльності та шляхи підвищення ефективності роботи, а також покращення прозорості і відкритості в депутатській діяльності.

Editor's Choice

 

У вересні соціологічна група «Рейтинг» з’ясовувала, що тішить українців найбільше. Дві тисячі українців, віком від 18 років, відповіли на запитання, що приносить їм відчуття радості.

 

Результати довели, що родинні цінності все ж вічні, особливо для дорослої частини населення. 66% опитаних тішить родина, 53% респондентів понад усе цінують дітей, 41% радіють друзям. На четвертому щаблі – гроші (31%). 27% опитаних шукають щастя біля телевізора.

Сторінка 99 із 126