Кропивницьке телебачення готує для своїх глядачів багато цікавих ефірних тем. Зокрема, 8 вересня 2017 року з працівниками Кіровоградської філії ПАТ НСТУ Лев Абрамов, директор Інституту соціокультурного менеджменту, провів міжредакційний брейн-стормінг щодо визначення переліку актуальних тем для програм телеканалу таких як “КІТ: Кіровоградське інтернет телебачення”, “Ранкова кава”, “Радіомайдан” та Ток-шоу “МИ”.
Учасники заходу висловлювали свої пропозиції та здійснювали їх обговорення — чи буде дана тема цікава глядачу, або ж, що варто розглянути на порядку денному в першу чергу.
Для кожної програми учасники формулювали по п'ять тем. Потім здійснювалося голосування голосування, де учасники мали віддати перевагу двом темам з переліку запропонованих для відповідної програми.
Варто відзначити, що до розгляду пропонувалися наступні питання як впровадження реформ в області (освіта, медицина, децентралізація, телебачення), екологічна ситуація у місті, підготовка до проведення фестивалю “Вересневі самоцвіти”, якість надання комунальних послуг.
А також, в Кропивницькому нещодавно пройшов на високому рівні Перший Національний мистецький фестиваль "Кропивницький 2017". До міста приїхало багато гостей, протягом тижня Кропивницький жив у мистецькій феєрії. Відповідно, деякі учасники запропонували в одній із телепрограм обговорити фестиваль і визначити “що вдалося, а що можна було б зробити по іншому”.
Отже, під час обговорення лунало багато думок та пропозиції, але головний результат був досягнутий — учасники сформулювали перелік тем, над якими буде зосереджена подальша робота. Подібний захід в Кіровоградській філії РТСУ відбувся вперше, що започаткував традицію проведення щотижневого брейнштормінгу з працівниками, аби створити медіаконтент телеканалу як найкраще для своєї аудиторії.

Профілактичною кампанією «Я говорю алкоголю – ні!», що була реалізована за сприяння ІСКМ, ми намагалися змінити ставлення підлітків до вживання алкогольних напоїв. Наша організація прагнула продемонструвати підліткам і молоді можливість відпочивати і без алкоголю.
Бліц-опитування здійснювалось на центральній площі міста Кіровограда. За допомогою спеціально розроблених анкет волонтери проекту дізнавалися, що ж все-таки населення міста Кіровограда знає про проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями. Виявилось – майже нічого. Навіть родини, в яких є діти з вадами здоров’я, мало що знають про організації, які займаються такими питаннями, досить важко йдуть на будь-який контакт. Люди замикаються у своєму горі, а потім скаржаться, що їм ніхто не допомагає. Мабуть все-таки варто говорити, щоб тебе почули, діяти, щоб тебе побачили.




