Інститут соціокультурного менеджменту запрошує усіх бажаючих взяти участь у конкурсі на створення унікального логотипу «Школи громадської участі». Школа – це дворічний проект (2012-2013р.), який було реалізовано за підтримки Фонду ім. Ч.С.Мотта, та який буде продовжуватись у 2014-2015 р. та матиме назву «Школа громадської участі – 2».
Метою проекту є сприяння сталому розвитку місцевих громад шляхом підвищення компетентності громадських лідерів у рамках Школи громадської участі. Під розвитком місцевих громад ми розуміємо розвиток людей. Індикатором виміру розвитку людей є рівень соціального капіталу, а соціальний капітал вимірюється довірою між людьми.
Більш детальніше із проектом та ініціативами, реалізованими його учасниками можна ознайомитись у розділі «Школа громадської участі в дії» на сайті Інституту соціокультурного менеджменту. Логотип має відображати суть проекту, яка полягає у навчанні людей та об’єднанні їх зусиль для розвитку місцевих громад.
Експертна комісія розгляне усі надіслані роботи і обере кращу. Призовий фонд складає 1600 грн*.
Для того, щоб взяти участь у конкурсі, необхідно надіслати розроблений логотип у форматі psd та jpg (у кольоровому та чорнобілому варіантах) на електрону адресу Інституту соціокультурного менеджменту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. не пізніше 31 січня 2014 року з поміткою «Логотип на Школу громадської участі», а також вкажіть свої контактні дані (телефон, ПІБ).
Результати будуть оголошені до 10 лютого 2014 року. Рішення експертної комісії не обговорюється.
Із будь-якими запитаннями щодо оголошеного конкурсу можна звертатися за вказаною електронною адресою або за телефоном 0990943771 – Марія Калашнік, координатор проекту.
*Організатори залишають за собою право не присуджувати призову винагороду жодному з аплікантів у разі якщо надіслані логотипи не будуть відповідати умовам конкурсу.

Профілактичною кампанією «Я говорю алкоголю – ні!», що була реалізована за сприяння ІСКМ, ми намагалися змінити ставлення підлітків до вживання алкогольних напоїв. Наша організація прагнула продемонструвати підліткам і молоді можливість відпочивати і без алкоголю.
Бліц-опитування здійснювалось на центральній площі міста Кіровограда. За допомогою спеціально розроблених анкет волонтери проекту дізнавалися, що ж все-таки населення міста Кіровограда знає про проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями. Виявилось – майже нічого. Навіть родини, в яких є діти з вадами здоров’я, мало що знають про організації, які займаються такими питаннями, досить важко йдуть на будь-який контакт. Люди замикаються у своєму горі, а потім скаржаться, що їм ніхто не допомагає. Мабуть все-таки варто говорити, щоб тебе почули, діяти, щоб тебе побачили.




