Кропивницький, Україна adm.iscm@gmail.com

Новини

Ковельська міська рада задекларувала наміри створювати умови для велосипедистів

Депутати Ковельської міської ради на сесії 25 квітня одноголосно проголосували за прийняття Концепції розвитку велосипедної інфраструктури міста, розробленої спільно з Асоціацією розвитку туризму Волині та Волинським Інститутом Права.

«Документ офіційно декларує наміри міської ради створювати умови для велосипедистів та містить схему майбутніх велосипедних шляхів,» ‒ повідомив голова Асоціації розвитку туризму Волині Юрій Моклиця.

Під час сесії один із депутатів оприлюднив запит до представників органів державної влади, в тому числі до голови обласної адміністрації Бориса Клімчука, щодо забезпечення відповідних умов для безпечного руху пішоходів та велосипедистів на ділянці міжнародної траси «Київ – Ягодин» (М-07), яка проходить територією міста. За статистикою, саме на цій ділянці ковельських доріг існує найбільша небезпека для її учасників.

Позиція депутата та одностайність колег підтверджують актуальність теми розвитку велосипедного руху у Волинських містах та створення міського середовища, комфортного для життя. На Волині це третій документ подібного характеру (інші два вже затверджені у Луцьку та Рожищах).

Важливо зауважити, що Ковель – одне з небагатьох міст України, яке вже зробило практичний крок у напрямку розвитку велосипедної інфраструктури. Близько 500 метрів велосипедної доріжки було створено на вулиці Театральній, на ділянці між вулицями Незалежності та Сагайдачного. Цю велодоріжку навряд чи можна назвати ідеальним елементом дорожньо-транспортної системи, однак в її існування закладений дуже важливий аспект – зміна свідомості мешканців, які поступово звикають до нових елементів міської інфраструктури.

В плані розміщення, велосипедна доріжка виконана правильно, оскільки зроблена в частині тротуару і при цьому максимально захищена від автомобілів. Також вона має зручне покриття (асфальт) і зручні понижені бордюри на перетинах з іншими вулицями. Натомість, вона завузька ‒ширина складає лише 1 метр при тому, що оптимальна ширина для двосторонньої доріжки – 2,5 метра. Найефективнішим рішенням для покращення якості велоінфраструктури на цій вулиці може стати створення аналогічної смуги на протилежному тротуарі вулиці і створення таким чином двох велодоріжок з одностороннім рухом кожна. При розширенні кожної з них на символічних 20-30 сантиметрів, ми отримаємо якісний зразок велосипедної доріжки.

В найближчих планах Ковеля – вдосконалення нормативно-правової бази міста в стосунку до велоінфраструктури, а також пошук позабюджетних ресурсів для втілення велосипедних проектів.

 

Розробка та лобіювання затвердження Концепцій розвитку велосипедної інфраструктури проводиться за проектом Волинського Інституту Права «Покращення умов для ефективної участі громадян у виробленні міської політики та посилення впливу громадськості на розвиток дорожньо-транспортної інфраструктури у містах Волинської області (Ковель, Нововолинськ та Рожище)», що реалізується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» в межах програми «Громадянське суспільство та належне врядування».

 

З повагою, прес-служба

 

Волинського Інституту Права

 

(332) 785951

(098) 9222616

(066) 1630008


Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ІСКМ