Навчання, яке веде до розвитку громад: Досвід двох освітніх проектів Інституту соціокультурного менеджменту. – Кропивницький: видавець – Лисенко В.Ф., 2019. – 124 с.
У виданні представлені позитивні приклади соціокультурної діяльності громадських активістів (соціальних аніматорів) на локальному рівні із використанням технологій, інструментів та інших методичних матеріалів, отриманих в рамках проектів Інституту соціокультурного менеджменту «Участь через залучення» та «Школа громадської участі-4». Кожна історія описує шляхи активізації громадян, вирішення проблем територіальних громад та створення Центрів місцевої активності на базі закладів культури. Матеріали видання стануть у нагоді громадським активістам, працівникам закладів культури, а також усім небайдужим до розвитку громад.
Завантажити видання: Навчання, яке веде до розвитку громад


Профілактичною кампанією «Я говорю алкоголю – ні!», що була реалізована за сприяння ІСКМ, ми намагалися змінити ставлення підлітків до вживання алкогольних напоїв. Наша організація прагнула продемонструвати підліткам і молоді можливість відпочивати і без алкоголю.
Бліц-опитування здійснювалось на центральній площі міста Кіровограда. За допомогою спеціально розроблених анкет волонтери проекту дізнавалися, що ж все-таки населення міста Кіровограда знає про проблеми дітей з обмеженими функціональними можливостями. Виявилось – майже нічого. Навіть родини, в яких є діти з вадами здоров’я, мало що знають про організації, які займаються такими питаннями, досить важко йдуть на будь-який контакт. Люди замикаються у своєму горі, а потім скаржаться, що їм ніхто не допомагає. Мабуть все-таки варто говорити, щоб тебе почули, діяти, щоб тебе побачили.




