Перша Новини Коли фандрейзинг стає творчістю?

    Коли фандрейзинг стає творчістю?

     

    13-14 жовтня 2017 року для 25 активістів культурно-мистецьких інституцій, громадських організацій й аналітичних центрів м. Ужгород, за методою і з використанням досвіду Фундації імені князів-благодійників Острозьких Руслан Крпалич провів курс 30 інструментів фандрейзингу та проектний менеджмент, організований Мистецьким центром «Кубло» за підтримки Європейського Союзу.

    Учасники радісно відкрили, що фандрейзинг є різновидом мистецтва, у якому ми маємо побачити віртуальні купи грошей, по яких ходимо, і повз які проходимо щодня, і які маємо обрати, підняти і перетворити віртуальні гроші у добрі справи.

    Послідовність фандрейзингового плану є простою:

    Спочатку слід підготовити проект доброї справи, визначити ресурси, які необхідні для творення цієї доброї справи, а далі визначитися з тими фінансовими партнерами, що можуть поділитися своїми ресурсами, з нашою організацією, яка є виконавцем проекту.

    Дуже важливо знати 5 базових мотивів, якими наділені наші фінансові партнери, щоб вірно підібрати із 30 фандрейзингових інструментів якнайекфективніші, що забезпечать реалізацію мотиву.

    Усі контакти й історія співпраці з фінансовими партнерами має бути зафіксована у базі даних, з якої починається і продовжується фандрейзинг задля забезпечення фінансової життєздатності організації.

    Саме так фандрейзинг зі справи здобуття ресурсів\грошей перетворюється у творчість.

    Зі свого боку Фундація Острозьких та Руслан Краплич продовжать консультування ужгородських митців та громадських діячів. І на момент цієї публікації вже 2 організовано та подано на розгляд донорів 2 заявки.