Перша Новини Те, що не бачить глядач або як працює місцеве телебачення

    Те, що не бачить глядач або як працює місцеве телебачення

    Кропивницьке телебачення готує для своїх глядачів багато цікавих ефірних тем. Зокрема, 8 вересня 2017 року з працівниками Кіровоградської філії ПАТ НСТУ Лев Абрамов, директор Інституту соціокультурного менеджменту, провів міжредакційний брейн-стормінг щодо визначення переліку актуальних тем для програм телеканалу таких як “КІТ: Кіровоградське інтернет телебачення”, “Ранкова кава”, “Радіомайдан” та Ток-шоу “МИ”.

    Учасники заходу висловлювали свої пропозиції та здійснювали їх обговорення — чи буде дана тема цікава глядачу, або ж, що варто розглянути на порядку денному в першу чергу.

    Для кожної програми учасники формулювали по п'ять тем. Потім здійснювалося голосування голосування, де учасники мали віддати перевагу двом темам з переліку запропонованих для відповідної програми.

     

    Варто відзначити, що до розгляду пропонувалися наступні питання як впровадження реформ в області (освіта, медицина, децентралізація, телебачення), екологічна ситуація у місті, підготовка до проведення фестивалю “Вересневі самоцвіти”, якість надання комунальних послуг.

    А також, в Кропивницькому нещодавно пройшов на високому рівні Перший Національний мистецький фестиваль "Кропивницький 2017". До міста приїхало багато гостей, протягом тижня Кропивницький жив у мистецькій феєрії. Відповідно, деякі учасники запропонували в одній із телепрограм обговорити фестиваль і визначити “що вдалося, а що можна було б зробити по іншому”.

    Отже, під час обговорення лунало багато думок та пропозиції, але головний результат був досягнутий — учасники сформулювали перелік тем, над якими буде зосереджена подальша робота. Подібний захід в Кіровоградській філії РТСУ відбувся вперше, що започаткував традицію проведення щотижневого брейнштормінгу з працівниками, аби створити медіаконтент телеканалу як найкраще для своєї аудиторії.

    Останнє оновлення (П'ятниця, 08 вересня 2017, 13:21)