Підтримати нашу діяльність
    АТ "УКРСИББАНК", МФО 351005, р/р 26005501684800 КООГ "ІСКМ", Код ЄДРПОУ 26114563 Призначення переказу: Безповоротна фінансова допомога
    Донори























    Вхід користувача
    Видання ІСКМ в Google Академії




    Перша

    Поновлення

    Найпопулярніші

    Вітаємо на сайті центрів місцевої активності України

    Для чого майбутнім економістам, маркетологам та менеджерам фінансова грамота?

    12 квітня 2019 року 23 викладачі та студенти факультети економіки, маркетингу та менеджменту Житомирського Державного Університету імені Івана Франка, за підтримки Фундації імені князів-благодійників Острозьких пройшли курс фінансової грамоти, який провів фінансовий консультант Руслан Краплич.

    У ході курсу учасники намагалися дати визначення поняттю «Гроші». Обговорили теорії грошей та правила накопичення багатства. Опрацювали фінансову лінію життя та навчилися прогнозувати хто із учасників до кінця свого життя стане фінансово заможним, і кого може спіткати бідність. Адже, лише протягом 40 років життя люди здатні забезпечити собі та нащадкам заможне майбутнє. Тому важливо не упустити час.

    Детальніше...

     

    Рецепт щастя Смизької громади *

    Смизька громада має свій потенціал: підприємства, центри громадської активності, освітні та культурні заклади. Але найголовніше – це люди та їхні можливості, як організовані групи мешканців, так й окремі особи, які мають знання, навички і таланти. Смизька об’єднана територіальна громада утворилася в 2016 році з трьох сільських рад: Березької, Шепатинської та Смизької. До громадської діяльності я долучилася не так давно, півроку як такого. Після декретної відпустки вийшла на роботу директором культури с. Берег у листопаді 2016 року. Помаленьку почала включатися в громадське життя, на це також вплинуло те, що будинок культури, де я працюю, в аварійному стані. Наприклад, я не маю можливості проводити заходи у будинку культури в зимовий період.

    Детальніше...

     

    У пошуках нових підходів розвитку громади *

    - Ви нещодавно пройшли навчання на тренінгу «Анімація громадської діяльності». Як Ви використовуєте отриманні знання? Що для Вас соціальна анімація?

    - Соціальна анімація для мене це діяльність, яка спрямована на покращення життя громади. Я намагаюсь передати їх членам своєї громадської організації в міру своїх можливостей, до депутатів ще не дійшла чесно кажучи (сміючись). Соціальна анімація обов’язково потрібна.

    Останнє оновлення (П'ятниця, 12 квітня 2019, 11:17)

    Детальніше...

     

    Чому науковцям важливий фандрейзинг?

    08 квітня 2019 року за методою тпа з використанням досвіду Фундації імені князів-благодійників Острозьких Руслан Краплич провів курс фандрейзингу для 17 науковців-педагогів, які співпрацюють з Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (РОІППО).

    Учасники готували презентації своєї діяльності, аби представити вою діяльність у привабливому світлі. Оволоділи 7 правилами фандрейзингу, щоб уникати прикрих помилок. Розібралися із 5 мотивами благодійництва, що допомагають розуміти фінансових партнерів. Створили алгоритм підготовки до фандрейзингу. Ознайомилися з 4 напрямками спрямування зусиль для побудови фінансової життєздатності неприбуткових організацій (Діаграму Р. Краплича). Підготували план 48-годинної фандрейзингової кампанії.

    Детальніше...

     

    Як підготувати юних соціальних аніматорів до роботи у громаді*

    -Ви пройшли навчання з «Анімації громадської діяльності», чи вдалося вам втілити знання у своїй діяльності?

    Олена Резніченко: Побувавши на навчанні з «Анімації громадської діяльності», ми зрозуміли, що можемо використовувати нові методи та інструменти у нашій роботі, тобто поєднувати бібліотечні форми роботи і соціальну анімацію. Наприклад, нещодавно провели з дітьми захід «Країна знань» на формування довіри та лідерських якостей, де країну знань захопили темні сили. Кожен учасник заходу отримав роль літературного героя і представляв себе чому ж саме він заслуговує довіри, які сили має і чому гідний стати лідером. Після представлення кожного героя, діти, заплющивши очі по черзі за командою вибирали якому герою вони довіряють. У нас були різні герої – і Баба Яга, Чахлик Невмирущий, Гаррі Поттер та інші герої. Вийшло так, що персонаж Баби Яги отримав всі голоси за недовіру. Діти були в захваті і казали «чого так мало». Інші методики, які також зацікавили дітей це «Друкарська машинка» та «М’ячі».

    Детальніше...

     
    Голосування
    Як ви вважаєте, який рівень залученності жінок в суспільні процеси на локальному рівні?
     
    Хто в онлайні
    На даний момент 35 гостей на сайті
    Партнери ІСКМ









    Інші ресурси ІСКМ