Кропивницький, Україна adm.iscm@gmail.com

Висновки аудитів

Крок, який був необхідним

Саме так можна сказати про тренінг «Просування власних послуг в мережі Інтернет», що відбувся 12.08.22 в м. Кропивницький в рамках проєкту Інституту соціокультурного менеджменту(ІСКМ) «Адаптація через культуру» *. Учасницями тренінгу стали 16 жінок-переселенок, які раніше проходили навчання з перукарської майстерності та масажу. Ці події широко висвітлювались ЗМІ, зокрема, такими як, Суспільне Кропивницький , Телеканалом Вітер та сайт ІСКМ.  Тренеркою на заході стала відома експертка Олена Кваша.

Під час навчання розглядались теми, вивчення яких допоможе учасницям просувати власні послуги та бути успішними, а саме:

  • Що таке інформація? Різновиди інформації.
  • Повідомлення. Типи повідомлень
  • Цільова аудиторія. Де її шукати?.
  • Готуємо повідомлення для соціальних мереж.
  • Що не треба робити в соціальних мережах?
  • Що таке віральний контент?

Навчання відбувалось в інтерактивної формі та позитивної атмосфері. Чудовим доповненням тренінгових сесій став виступ «гостьового спікера» – підприємниці, директорки флористичної студії «Амелі» Варвари Діордієвої (м. Кропивницький) , яка розповіла про просування бізнес-ідеї в соціальних мережах «Шлях від ідеї до власного магазину».

По завершенню навчального заходу відбулись зустрічі-презентації:

 

*В межах проєкту «Розбудова структур надання послуг та освітнього потенціалу для психосоціального забезпечення в Україні», який впроваджується GIZ за дорученням уряду Німеччини.

ІСКМ