Висновки аудитів

Можливості, які доступні кожному

Друк
Менеджмент НДО
Перегляди: 4620

Сьогодення дивує швидким розвитком. Нещодавно компанія Майкрософт повідомила своїм користувачам, що створила вічний та безмежний USB-флеш-накопичувач. Потужний винахід, чи не так?! Потрібно йти у ногу з часом, бути  сучасним, створювати продукти та новини, що будуть цікаві буремному світу.

Громадські організації як ніколи мають широке поле для розповсюдження своєї діяльності через соціальні мережі – які є  глобальною платформою громадської поінформованості та комунікації, а також інші медіа-інструменти.

В чому ж полягає цифрова стратегія для громадської організації? Інтернет – аудиторія в Україні складає понад 21,8 млн. користувачів (дослідження Factum Group Ukraine). Цифрова стратегія – це ретельно сплановані дії для донесення інформації про діяльність вашої громадської організації до кожної окремої цільової аудиторії.  Цифрова стратегія включає соціальні мережі,  ваш веб-сайт,  залучення аудиторії і роботу над змістом повідомлень.

Три камені в основі стратегії:

Щодо першої стратегії, ми маємо чітко усвідомлювати та розуміти потреби цільової аудиторії, віднайти відповіді на наступні питання:  Яким чином люди використовують соціальні медіа? Як часто вони перевіряють профіль? Мова, якою вони читають вашу опубліковану інформацію? Яку інформацію вони шукають он-лайн? Кому вони довіряють?

Інформація про вашу громадську організацію має зацікавлювати читачів, спонукати до дії, підтримки вашої діяльності та її поширенню. Місія вашої організації має надихати і вас,  і людей,  з якими ви працюєте.

На які питання треба відповісти, аби сформувати місію:

Критерії успішної місії організації:

Як соціальні медіа можуть допомогти досягти підвищення обізнаності громади про вашу організацію або програму \ проект:

Секрети гарної історії «Storytelling» як потужний засіб привернути увагу до роботи,  яку веде ваша організація. Історії несуть емоції та інформацію, які переконують людей діяти. Ви можете зосередити зусилля всього на всього на двох історіях «кому ви допомагаєте?» та «історії успіху вашої організації». В основі гарної історії мають бути закладені п’ять наступних аспектів:

Зробіть вашу історію дієвою, завжди завершуйте закликом до дії, створення позитивних змін.

У процесі пошуку, створення та публікації цікавих історій можна звернутися до наступних порад: спілкуйтеся з членами вашої організації; запитуйте Волонтерів та Донорів; створіть Календар історій – він допоможе встановити дати,  в які треба шукати, публікувати і поширювати ідеї.

Будьте активними у соціальних мережах, зокрема, – FACEBOOK.

Facebook в Україні найбільш популярна соціальна мережа, яку можна використати в свою користь: 968 мільйонів активних щоденних користувачів в середньому; 844 мільйони активних щоденних користувачів через мобільні телефони. Понад 3,000,000 користувачів мережі є з України. Багато неурядових організацій використовують Facebook, щоб зв’язатися з місцевою і світовою аудиторією.

Постає питання як привернути увагу користувачів до вашої соціальної сторінки, тому варто слідувати наступним порадам – у стрічці новин на Facebook будуть публікуватися новини з тих сторінок, інформація про які заповнена найбільш повно, і на яких регулярно поновлюється зміст; обкладинка має розповідати Історію; використовуйте інструмент “Highlight”, щоб найважливіші пости залишалися вгорі сторінки; плануйте свій контент; відповідайте на коментарі: залишайтесь на зв’язку.

Якщо у вас є цікаві відео – не зволікайте, публікуйте в Уoutube. Популяризуйте свою громадську діяльність не лише завдяки друкованим публікаціям, але й за рахунок відео звіту з певної події.  YouTube — популярний відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів. Створіть свій youtube-канал, модернізуйте його зовнішній вигляд (інформація про організацію, логотип, коротка презентація), завантажуйте інформативні та актуальні відеоролики. YouTube «Сreator Аcademy» пропонує своїм користувачам цікаві та корисні відео-уроки про те, як зробити цікавий ролик, збільшити кількість переглядів та фоловерів.

Тому, будьте завжди он-лайн, активно використовуйте можливості віртуального Інтернет – середовища і світ дізнається про вас.

Використані джерела:
Стаття Марини Говорухіної – на сайті http://www.prostir.ua/

Матеріали з  семінару «Робота он-лайн як запорука успіху громадських організацій у захисті прав та представленні інтересів ВПО та людей з інвалідністю», тренер Вікторія Талашкевич.